Den vackraste stunden i livet var den när du kom

Längesen nu!

Kategori: Allmänt

Har haft ett väldigt långt uppehåll i bloggandet nu och det beror på personliga skäl som jag inte tänker skriva ut här men nu hade jag tänkt börja igen :)

Min lilla Alva har nu hunnit fylla 1 år och växer så det knakar! Hon har nu fått 3 st tänder och den första fick hon den 16 sep, höger översida så nu biter hon mer än gärna i allt hon kommer åt!
Hon går längs möbler och kryper omkring fortare än någonsin, tror inte att det dröjer allt för länge tills hon börjar gå! Jag tänkte innan idag på hennes spädbarns tid då jag tyckte att hon skulle bli större och lära sig massa nytt, byta till sittdel i vagnen, smakportioner, tänder, krypning osv...för hon hade varit bebis sååå länge, med tanke på hennes 3 +månader, men nu tycker jag att allt går lite väl fort! Hon är ju en stor tjej nu och ska snart börja dagis. Nu skulle jag vilja spola tillbaka tiden några månader istället, det stämmer ju iaf det dom säger "ta vara på spädbarns tiden"!

Ska sova nu, det är ju ändå en dag i morgon också! God natt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: