Den vackraste stunden i livet var den när du kom

Lugn dag

Kategori: Allmänt

Blev en tripp bort till Emelie & Melissa idag, sen gick vi vidare till stan och handlade lite kläder till Alva på Lindex :) strumpor bl.a. Förstår inte vart alla dessa strumpor tar vägen! Det är något magiskt med det, alltid en massa omaka par efter varje tvätt, samma märkliga mysterium med Alvas nappar :P

Gick sedan iväg till finaste föräldrarna och drack kaffe, var hela 4 dagar sedan vi var där sist. På vägen hem svängde vi förbi finaste Josefina och sa hej, vackra gravida människa!

Ungarna sover Och jag håller på att laga mat till mig och Emelie, blir kyckling filé & pommes krumelurer :) jag måste faktiskt erkänna att jag är rätt duktig på att laga mat, bara jag vill ;) får ju äta 1 mål vanlig mat om dagen utöver herbalifen, och det målet är det bästa på hela dagen oavsett vad som tillagas!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: