Den vackraste stunden i livet var den när du kom

Slarver!

Kategori: Allmänt

Bankdosan fixad & bokat möte ang studierna till våren, Torsdag kl 13.15 ska jag vara borta på Rudbeck :) ska bli skönt att komma igång med något efter en så här lång tid! Såg även att mina mammadagar går ut 11 dec och jag som hela tiden trott att det var i Februari, jag är allt för slarvig med sånt här! Måste ringa och ansöka dagis åt min lilla också, även sent ute med det -suck!

Blev en lång promenad runt ringleden men Isabelle igår kväll, kallt men skönt :) vi har bestämt oss för att ut & gå varje kväll nu tillsammans, känns skönt att slippa gå själv.

Idag ska vi nog bort till mamma och pappa en sväng, Emelie pratade nått om att hon skulle dig vid 5 så lika bra att gå dit så att hon får träffa Alva och så :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: