Den vackraste stunden i livet var den när du kom

Våran dag

Kategori: Allmänt

Innan vi gick till mamma så sov Alva middag, gjorde faktiskt detsamma idag :) Emelie skulle också mot stan så vi gick ihop, är bra mycket roligare att gå med någon annan speciellt när det är en bit fram.

Hemma hos mamma drack vi kaffe sen gick jag och Alva bort till Ica o handlade lite, hämtade även ut mitt paket från herbalife :) fick skjuts hem av pappa för han skulle laga min punktering på vagnen, vi har fått nöja oss med en sulky ett tag så ska bli skönt att få tillbaka våran vanliga igen :)

Tror att Alva var helt slut idag, stackaren har fått ont i halsen och är jätte hes så efter kvällsvällingen total-däckade hon i min säng och efter en stund bar jag över henne till spjälsängen och till min förvåning- inte en endaste reaktion!! Så förhoppningsvis sover hon hela natten :)

För min del blir det natt cigg & sen sova, god natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: