Den vackraste stunden i livet var den när du kom

................

Kategori: Allmänt

Var ju som sagt i Ullared på Gekås, var jobbigare än vad jag någonsin trott! För det första så avskyr jag när det är massa folk på ett och samma ställe som trängs och gapar och då är ju givetvis gekås inte rätt ställe för mig men har ju inte vart där på typ 10 år så minns ju inte riktigt hur det var och för det andra så skrek Alva hysteriskt första vändan där inne, så kan ju lova att jag åker aldrig dit igen :P
Men det possitiva var att jag köpt allt jag behöver till lägenheten, förutom en micro då men det köper jag nästa månad :) Köpte även lite smått till Alva, lite påslakan, ett täcke, badhanduk och lite så.

Var på BVC i förmiddags på hörsel & synkontroll och allt såg bara bra ut :)
Nu väger "lillan" 7300 gram & är 68,7 cm lång, hon tar igen sig super bra!!

Nu kom Alvas moster Emelie förbi så ska vara lite social mot henne och sedan bege oss till Lindex igen, var där för en stund sen med mamma och Elin som skulle kolla på skolavslutnings-kläder och jag hittade då ett par jätte söta solglasögon till Alva, röda hjärtformade med små vita prickar på ;)

Pusshej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: