Den vackraste stunden i livet var den när du kom

................

Kategori: Allmänt

Har gått och blivit sjuk och inte haft någon lust alls att skriva i bloggen. Kände i morse att jag började få ont i halsen men tänkte inte mer på det och trodde att det skulle gå över under dagen men sen på eftermiddagen så blev det bara värre och värre! Snuvig i nosen och vrålont i halsen, Jippi!! vet inte ifall jag har fått feber också för termometern är borta som vanligt, men känner mig änna febrig och jäklig. Jag och Alva har klarat oss undan precis allt hela vintern, trotts en massa sjukdomar här hemma men när det börjar bli varmt och skönt ute och alla runt omkring är friska ja, då är det minsann min tur! Och hoppas så innerligt att lillan slipper detta, är ju så hjärtskärande när små, små barn är sjuka :(

Det enda lilla positiva med att ha ont i halsen är ju att jag inte kan röka knappt, hinner ungefär ta 5 bloss på en cigarett innan den blåst bort.. Kanske skulle passa på att sluta med mitt enda små lyxiga nöje?

AlvaPalvans vagn kom idag också så den var jag och Elin o hämtade ikväll och jäklars vilken fin vagn! Super nöjd och Alva provsatt den och hon verkade relativt nöjd hon också... tills jag prövade liggläge på den, det är nog det hon avskyr mest av allt! Hon vill ju självklart sitta upp och kika ut på allt nytt och utforska ljud och omgivning :)

Nej, nu ska jag ge mig på ett försök att sova tillsammans med en påse halstabletter!
God natt & sov så gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: