Den vackraste stunden i livet var den när du kom

................

Kategori: Allmänt

Medans jag väntar på att tvätten ska bli klar så passar jag på att uppdatera lite, Alva ligger och sover en stund och jag som sagt tvättar lite. Idag har vi varit med Elin hos tandläkaren i Falköping, bara för att ha något att göra och dels för att Alva älskar att åka bil :) Efter det åkte vi och fikade jag, Elin, Alvas mormor & gammelmormor efter det har vi bara varit hemma och inte gjort alls mycket.

Upptäckte även att det var punktering på Alvas ena hjul på vagnen, igen *suck*. Det gick hål när jag gått intill (vad jag inte såg) en taggbuske och självklart fastnade en tagg i hjulet och det blev ett ganska stort hål, och min kära pappa lagade det snabbt och lätt men antar att det antingen är ett till smyghål någostans eller att hjulet är helt paj! för jag var ju inte alls trött på vagnen innan! så nu har jag beställt en ny vagn till Lillan som förhoppningsvis dyker upp i slutet av veckan :) Det blev en vit Crescent Classic 2011, hoppas vi bli nöjdare med den :)






Ska förresten
sälja min gamla vagn (ska givetvis köpa ett nytt däck till den) det är en: Focus Duo- svart ringar. Ny pris- 2995kr + att jag köpte till en ligglift i samma mönster som vagnen värde 349kr. Liggdel använd i ca. 6 månader och sittdelen i ca. 3 veckor.

Barnvagn Focus Duo, är en exklusiv barnvagns serie där allt följer med som du behöver tills barnet inte vill åka mer.
Vagnen är stabil och lätt hanterlig
Denna vagn är 2 barnvagnar i en , den har en vändbar liggdel samt en vändbar sittdel med bygel.
Fjädring är av senaste modell vilket ger bra komfort och gör det enkelt av vagga barnet till sömn.
Tålig och vattenavvisande materiel som är UV beständigt och flamm säkert.
Handtag, ryggstöd och benstöd är ställbara.
5-punktssele.
Ramen är gjord av aluminium
Reflexer på barnvagnen

Ingår i vagnen:
★ Kullagrade lufthjul med kromade fälgar (För bästa rullning)
★ Liggdel med madrass (hårdlift) har även två sittläge
★ Sittdel som enkel monteras i båda färdriktningarna, har även fullt liggläge
★ Stor Inköpskorg
★ Skötväska

Storlek ihopfälld 90x60x40
Liggdelens mått 83x37cm
Vikt 16.5 kg.




de två understa bilderna har också vita ringar, som på den översta bilden.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: