Den vackraste stunden i livet var den när du kom

................

Kategori: Allmänt

Har inte hittat någon vagn som jag tycker om ännu, men får kika inne i Skövde nästa gång vi åker dit :) vill ju helst inte slänga ut allt för mycket pengar på den, inte mer än 5000 hade jag tänkt.

Idag har det varit en jätte lugn dag, vi har enbart varit hemma och jag & Elin har näst intill dött av tristess! Känns som att jag verkligen behöver nått att göra är absolut inte van vid att va så ensam och syssellös!!! Nu sover i alla fall Alva för natten och jag ska nog göra detsamma snart, kika på någon film med Elin först bara.

God natt!

Kommentarer

  • GratisFilmFörAlla säger:

    Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

    Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

    2011-05-14 | 22:02:30
    Bloggadress: http://gratisfilmforalla.blogg.se/
  • Anonym säger:

    kolla på tradera finns massor fina där som inte är allt för dyra heller! :) Lycka till med letandet, Hoppas du hittar nån som du och Alva trivs med :)

    2011-05-15 | 21:02:38

Kommentera inlägget här: