Den vackraste stunden i livet var den när du kom

................

Kategori: Allmänt

Sitter just nu och letar efter en ny barnvagn till Alva, då jag avskyr hennes nuvarande sittdel!
tips mottages oerhört gärna :) Med dock inga starka färger eller vagn med 3 st hjul ;P


För övring så hade jag en riktig mysig hemma kväll med familjen igår med god mat, film osv.
Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på men det löser sig, Alva ligger i alla fall och sover en sväng nu och jag ska ta mitt kaffe och gå ut och sätta mig på altanen och ta en cigg :)


Hej så länge!

Kommentarer

  • Malin säger:

    Vi har en likadan sittdel och den hatar vi med så Alex fick en ny vagn av sin mormor:) hihi en emmaljunga spider:) den är jättebra:-D finns på babyproffsen och den är inte så dyr heller. Kram

    2011-05-14 | 18:17:04
  • Anonym säger:

    Visst är dom värdelösa? men liggdelen gillade jag jätte mycket, tråkigt bara att man ska behöva köpa en ny. Vilken himla snäll mormor han har :) Får kika på babyproffsen nästa gång vi åker till Skövde :) Kram!

    2011-05-14 | 23:04:25
    Bloggadress: http://alvasmammaevelina.blogg.se/
  • Malin säger:

    Ja verkligen. Ja den va jättebra den. Ja hon är snäll hon:). Älskar min mamma massor:) hihi. Ja de får ni göra:) hoppas ni hittar en vagn:) kram på er båda. :-D

    2011-05-15 | 01:43:08

Kommentera inlägget här: