Den vackraste stunden i livet var den när du kom

................

Kategori: Allmänt

Nu har jag precis sköljt ur hårfärgen och jag blev nöjd! dock måste jag raka till sidecuten igen, börjar bli långt nu.
behöver även beställa en frisörtid i slutet av månaden och klippa i ordning allt ojämnt och tunna ur håret rejält, kan ju säga att jag ångrar lite att jag klippte av mig håret själv ;P Alva har återigen somnat, en riktigt trött liten tjej idag kan väl bero på värmen! ska nog ut och gå en sväng med lillan när hon vaknat och ätit igen :)


Känner mig ganska nere idag, fick även reda på att en som jag trodde var min bästa vän har ljugit och snackat en massa skit bakom ryggen på mig INTE OKEJ! hoppas du tar åt dig av detta och att du förstår att jag inte längre vill ha med dig att göra, du verkar inte direkt ha något annat för dig på dagarna än att tycka synd om dig själv och prata skit om dina vänner, såna som du behöver inte jag i mitt liv.

Ibland funderar jag starkt på att flytta ifrån den här hålan, eller det är ju inga fel på staden så men hälften av invånarna är ordentligt rubbade i huvudet!

men nu ska jag ut på altanen en sväng och försöka få lite färg :)




Jag älskar dig min underbara, lilla goding! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: