Den vackraste stunden i livet var den när du kom

................

Kategori: Allmänt

Idag började våran dag vid 8-tiden, först blev det frukost till Alva och sedan ut och sätta oss i solen, mysigt! Är ju verkligen sommar ute nu, har aldrig förut gillat sommaren men nu så har det ändrat sig! Kan ju bero på de långa vintrarna vi har, Usch. Hoppas bara att värmen håller i sig läääänge :)

Alldeles strax ska jag sätta i en hårfärg, får passa på när lillan sover middag! för det ser riktigt illa ut just nu! blond utväxt, röd/oranga skiftningar och så lite brun nyans lite här och där. Suck vad trött jag blir på mitt hår, blir aldrig som jag vill så nu prövar jag en jätte mörk brun färg så får vi se hur det går med det :)



"Vi kan inte lösa problem igenom att tänka på samma sätt som när vi skapar dom!"-
stämmer in på dig ganska bra just nu.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: