Den vackraste stunden i livet var den när du kom

................

Kategori: Allmänt

Nu var det åter igen jätte länge sen jag uppdaterade! Men har helt enkelt inte haft ork, hänt en hel del väldigt trista grejer det sista som jag inte tänker ta upp i bloggen eftersom det inte bara handlar om mig! Men ser att det är ganska många som fortfarande är inne och kikar varje dag, så jag ber om uräkt att det har varit lite bloggtorka!!

Har i alla fall hunnit skriva på lägenhetskontraktet, gjorde det faktiskt i eftermiddags, så nu blir det bara till att invänta 1 Juli! :) ska bli skönt när jag och Alva har något eget, visserligen så kommer jag förmodligen sakna att bo med familjen.

Och Alva har vuxit på sig ordentligt, väger redan 6760 gram och är 67 cm lång :) hon blev ju även 8 månader gammal den 29e April, eller ja, räknas som hon är ca.5 månader :) Satt även och kollade igenom alla bilder från att Alva föddes och tills nu, det är inte förrän efteråt jag förstår hur kämpiga dom 2 månaderna på sjukhuset var & vilken änglavakt min lilla tjej hade! <3

Kommer inte på mer att skriva just nu, var ju trots allt längesen jag skrev och har inte lagt allt på minnet som jag pysslat med!

Ha det bäst!





Alva, några timmar gammal



Alva, 9 månader gammal

Kommentarer


Kommentera inlägget här: