Den vackraste stunden i livet var den när du kom

Tillbaka..

Kategori: Allmänt

Nu återgår jag till bloggandet igen, som jag skrev i förra inlägget så har jag och Johan gjort slut då han har betett sig idiotiskt rent ut sagt.. aja vet att jag och Alva klarar oss ypperligt själva!

Här händer det inte mycket annars jag och Alva tar det lugnt och gör inte alls mycket på dagarna, ganska tråkigt kan jag tycka men har inte så många kvar efter att lilla Alva kom till världen, mina sk. vänner värdesätter alkohol och så vidare före våran vänskap och då kan det lika gärna kvitta! Jag har världens vackraste lilla bebis och mår bäst av att vara tillsammans med henne :)

Bor som sagt hemma hos mina föräldrar just nu , men har smått börjat leta efter en lägenhet till oss. Trivs jätte bra här men känner att jag behöver något eget, och starta ett nytt liv. Det kan behövas.

Nej nu ska vi ut och gå en sväng, är vårväder ute idag! :D

Puss!


Moster Ebba & Alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: