Den vackraste stunden i livet var den när du kom

Helgen bland annat :)

Kategori: Allmänt

Lördagen blev rätt så lyckad, lite för lite folk bara men det var det enda negativa :)
Söndagen var mindre rolig, har aldrig varit så bakfull i hela mitt liv tror jag! Men, bara att bita ihop och ta hand om lillan som vanligt. Har ju sån tur att Alva har så många snälla mostrar och en så snäll mormor som hjälper till, allt blir så mycket svårare när man är ensam.

Idag har Tant Hanna varit och hälsat på, världens bästa tjöttant! vet inte vad jag skulle ta mig till om jag inte hade fått träffa dig då & då och prata!

Imorgon ska vi till KSS med Alva, 6 månaders kontroll och EKG- tester. vet inte varför hon ska göra EKG men antar att alla prematur barn får göra det, hoppas det inte är något fel bara!!!

Har även kikat runt på nätet efter distansutbildningar och har hittat en som är komvux liknande som man bara behöver grundskolekompetens för, då jag aldrig gick klart barn & fritid. Jag hade tänkt läsa en psykoligikurs med inriktning på mentalsjukvård, intressant! Har antingen tänk arbeta som behandlingsassistent med ungdomar eller som mentalsjukvårdare, känner att det är något som passar mig, om jag skulle klara av det är en annan fråga i vilket fall som helst så får jag ju en utbildning :)

Men nu ska jag och lillsyrran kika på film och sedan sova, God natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: