Den vackraste stunden i livet var den när du kom

Dålig uppdatering

Kategori: Allmänt

Dålig uppdatering, jag vet. sorry! har bara inte haft lust att skriva något :P
Igår var iallafall Louise och Millan här en sväng på kvällen, vi pratade gamla minnen osv. Jösses vad jag saknar dom fina tjejerna! :)

Idag har Alva smakat på mango pure, vilket var en ganska läskig upplevelse. Hon grinade illa först sen smackade hon som tusan, kladdigt blev det också ;)
Min lilla stumpa har gått och blivit sjuk nu också. Hostar, är snorig och hes :( ringde sjukvårdsrådgivningen och de tyckte att vi skulle gå till VC imorgon, så det är väl det vi ska göra först imorgon. Sedan kanske träffa Emma, men det beror ju på hur Alva mår :)

Lillan sover nu för natten (har gjort en stund) och jag ska kolla ett avsnitt Sex and the City innan jag somnar!
Godnatt.


jag lovar, det är namnam :)


hum, knasig geggamojja..


lite gott då kanske :) -dock dålig bild

Kommentarer


Kommentera inlägget här: