Den vackraste stunden i livet var den när du kom

Bra början, hoppas på lika bra fortsättning :)

Kategori: Allmänt

Har varit en låååång dag idag, vaknade redan kl 5 imorses av att mamma, pappa & syskon skulle iväg till Ullared. När jag sagt hejdå till dom så börjar våra 3 hundar yla som bara den på uppevåningen så kunde inte alls somna om, istället brännde jag ut en skiva tills ikväll men massa blandad musik :) ska ju som sagt vara barnledig ikväll! Sen vid 12- tiden mötte jag och Alva upp Johan och alvas farfar + Marie-anne som jag & Alva aldrig träffat innan, eftersom dom bor i gbg. Blev iaf en mysig stund på stan som avslutades med fika Cayse´s.  Just nu sitter jag och funderar på vad jag ska ha på mig ikväll, en dusch återstår också sen är det bara att invänta på Emma som också är i Ullared idag :)

Ska börja fixa lite, hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: