Den vackraste stunden i livet var den när du kom

................

Kategori: Allmänt

Sitter just nu i Emils rum i korsdrag och fyfan va skönt det är! Är ju så varmt så man knappt står ut, var redan kl 8 imorses 38,4 grader ute! Blev inget skövde idag heller, eller jo till skövde kom vi tills vi var tvungna att stanna till på en bensinmack och kolla till bilen då mormor inte fick in växel 5 och det visade sig att det läckte olja från växellådan. Så i 3 timmar i denna otroliga hetta satt vi och väntade på boxeringshjälp, som tur var så fanns det en skuggplätt där vi kunde ha Alva :)


Jag och mamma gick istället till en färgbutik här i stan och jag hittade en supersöt fondtapet till Alvas rum samt rosa & vit vägg färg, längtar tills på fredag så vi kan börja måla och få allt i ordning, det kommer bli så fint!! Är ju trots allt bara knappt 3 dagar kvar nu :D

mamma och pappa är inte hemma ikväll så har bjudit mina goa småsyskon på thaimat och pizza så nu är dom nöjda, och Alva sover redan för natten (?) så funderar på om jag ska doppa mig en sväng i poolen eller nått :)

Hejs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: