Den vackraste stunden i livet var den när du kom

................

Kategori: Allmänt

Jag har jätte mycket tid över till att uppdatera men jag ger fan i det iaf, hmm får jobba på att bli bättre på det här!

Mitt liv ser väl ut som vanligt, är för det mesta hemma med min lilla Alva och lite då & då är vi ute och träffar någon kompis, lite för sällan kan jag tycka! börjar bli förbannat trött på att bara sitta hemma dag ut och dag in... Får vara nöjd att jag har så pass många syskon iaf och alltid är det någon utav dom hemma som jag kan umgås och tjöta skit med :)

Är glad över att jag och Josefina har hittat tillbaka till varandra igen! Hon kommer om en snar framtid vara hemma lika mycket som jag är då hon och Elvis ska få en liten bebis i mitten av Oktober, vilket jag tror är en liten pluttepojk ;) Ni kommer bli underbara föräldrar!
Har idag även beställt en liten present till den blivande mamman, hoppas hon blir glad när den kommer :)


Var iväg i Hjo, på hem & hobby igår med min mormor, mamma, lillebror & Alva NU har jag bara en micro, dammsugare och lite småplock kvar att köpa så nu är jag redo! endast 2 veckor och 6 dagar kvar nu :)

Förresten min vagn blev såld i förrgår, fick 2500 för den. Var en tjej från hjo som ringde och sa att hon skulle hämta den, en timme senare var den såld :) Ill gött!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: