Den vackraste stunden i livet var den när du kom

16/01-11

Kategori: Allmänt

Precis hemkommen från Evelina, blev en liten filmkväll efter jag varit hos Hanna :) vi kollade på "girl next door" tror jag den hette i alla fall. En otroligt gripande och hemsk film =/ Josefina, Elvis och Ronnie var också med :) För övrigt så hade jag och Hanna en toppen kväll ihop åt jätte god mat som hon hade lagat och vi pratade på om allt som vanligt, kan inte komma på en enda gång som vi har haft tråkigt tillsammans, underbar människa den där Hanna ;P

Just nu så har Alva precis ätit mat och Johan gör henne klar för natten så jag ska väl ockå gå lägga mig strax, börjar känna mig trött nu också :)

fick en kommentar ang rökningen (ett av mina nyårslöften), kan ju säga som så här... klarade inget utav det. som vanligt när jag verkligen bestämmer och lovar mig själv något, antar att jag får ta tag i det senare i livet och sluta upp med sånna löften, för dom hålls ju oftast inte. :P

God natt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: