Den vackraste stunden i livet var den när du kom

14/01-11

Kategori: Allmänt

Idag har det varit en bra dag :)

Jag och Alva vaknade vid 10- tiden , gick upp för matning och Alva var i vanlig ordning vrål hungrig så fort hon slåg upp ögonen och tänke till på vad hon vill ha :P Möttes då i dörr öppningen av min kära syster Emelie, mycket trevligt, vi åt frukost tillsammans sedan gick vi fram till stan för att hämta ut en ny telefon till mig. Har tänkt skaffa mig en Iphone 4, men hämtar den inte förens nästa vecka *längtar* :) efter det så gick vi en snabbis till Lindex, men som vanligt hade dom inte fått in något nytt =/ önskar vi hade mer klädaffärer i lilla Tidaholm.

På eftermiddagen träffade jag Hännäpänna, vi gick till konsumfiket och sölade i oss ett par (5) koppar kaffe :) har verkligen varit i behov av att träffa människor nu det sista så detta passade mig perfekt. Alva var självklart med :) Vi planerade att laga mat och så imorgon kväll, mysigt!

Träffade även Johan en sväng idag, vi bestämde att jag & Alva skulle komma hem till honom och sova där inatt , men Skruttan har varit så gnällig hela kvällen så vi tar det imorgon isrället :)

Nu ska jag följa med lillasyster ner och ta en sista cigg för ikväll.

PUSS & KRAM!



Kommentarer

  • Anonym säger:

    hade du inte slutat röka? ditt nyårs löfte?

    2011-01-15 | 14:15:45
  • Anonym säger:

    Nja, höll upp i någon vecka men dum som jag var så började jag igen

    2011-01-16 | 00:59:21
    Bloggadress: http://alvasmammaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: