Den vackraste stunden i livet var den när du kom

13/01-11

Kategori: Allmänt

Hänt mycket sen jag uppdaterade sist..

Jag och Alva bor nu hos mina föräldrar , blev ingen lägenhet för jag känner att jag vill få i ordning på ekonomi och sånt innan, så att jag inte står där sen utan att ha någonstans att ta vägen när mamma dagarna gått ut. Men trivs hos mamma och pappa så mycket så jag är inte direkt missnöjd över att bo här :) Så i eftermiddag när storasyster slutat jobba ska vi åka och påbörja flyttningen, blir dock bara att hämta de lättaste grejerna och det mest behövliga. resten tar vi i helgen då pappa kan hjälpa till!

För övrigt är allt som vanligt, Alva växer på som bara den. tänk att det var snart 5 (!) månader sen hon kom till världen.
Har även börjat planera lite inför Alvas dop, som förmodligen bli i Mars någon gång :)

var på BVC tidigare idag och pluttan väger nu 4564 gram och är 57,5 cm lång, stora tjejen början hon bli ju <3
har funderat lite på att gå på "bebiscafé" nästa vecka för första gången, det verkar så mysigt. och sandra ville också följa med, skönt att slippa gå själv också :) + att unga mammor gruppen drar igång den 24e, spännande!

Uppdaterar snart igen, lovar att jag ska bättra mig! :)

PUSS & KRAM



Kommentarer


Kommentera inlägget här: