Den vackraste stunden i livet var den när du kom

Tisdag.

Kategori: Allmänt

Har precis varit ute och gått en sväng med Alva, mamma och vovvarna :) är ju tokfint väder ute! Känner mig mycket piggare nu när solen tittar fram lite oftare. Alva som vanligt somnade så gott i vagnen och ligger även och sover nu, fast i sängen då :)

Har funderat mycket på vad jag ska göra när mina mamma dagar går ut, har ju ingen utbildning för det första för jag hoppade av barn & fridtid för drygt ett år sen bara för att jag då jobbade som personlig assistent hos en brukare med down syndrom men efter att han gick bort förra våren så hade jag tur och fick vara tim vikarie hos två andra brukare. men nu har jag inte kvar den chansen så får antagligen börja plugga, men till vad vet jag inte än :/ känner att pers.assistent är något som jag inte vill bli och jobba med, tänkte dock mycket på att bli behandlingsassistent på bla. ungdomshem för ett par år sen för att det verkar vara ett mycket intressant arbete och man får nog ut mycket utav det och jag är väldigt intresserad av psykologi och sådant där, sen är det nog inte lika enformigt som vissa jobb kan vara som tex. fabriker. Hmm får nog fundera vidare på detta lite, har ju ett tag kvar :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: