Den vackraste stunden i livet var den när du kom

Lördag #2

Kategori: Allmänt

Som sagt har jag och Alva sovit hemma hos Johan ett par dagar :)
Vi har mestadels kollat på tv och filmer, och varit ute och gått en hel del och idag var det faktiskt riktigt skönt och gå till skillnad från igår näst intill snöstorm USCH!

Igår var vi även på BVC för Alvas 5 månaders vaccination allt gick bra och hon fick inga bivärkningar efteråt :) nu väger hon hela 5242 gram och är 60 cm lång. nakdelen är att sötan börjar bli väldigt snorig, men vet inte om det kan ha med vaccinationen att göra så jag hoppas det går över och att det inte är nån virus hon har åkt på.

förresten så lägger jag inte ut någon "efter" bild på mitt vackra hår, är så jäkla missnöjd så det är därför. Ni får istället en bild på världens vackraste, finaste unge :)<3

Just nu ligger Alva och sover (fast inte för natten) och jag ska leta upp någon bra film att se på ikväll, eller kanske någon bok :)


Hörs imorgon!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: