Den vackraste stunden i livet var den när du kom

Måndag.

Kategori: Allmänt

Nu var det åter igen ett tag sen jag uppdaterade, anledningen till detta är för att det har hänt så mycket skit den senaste veckan vilket är för privat för att skriva i bloggen! Kan påpeka att det mestadels handlar mellan mig och Johan.

Annars så flyter allt på i vanlig ordning med Alva och allt, i Torsdags var vi på BVC för "6" Månaders kontroll och hon växer på som hon ska och följer sin egen kurva det är dock en bra bit kvar tills hon kommer ikapp sina jämnåriga, men vad gör väl det när hon är världens mest underbara unge? ;) Iaf så väger hon nu: 6595 gram och är 64,5 cm lång :)

Nu börjar det bli vår på riktigt! :D har gått omkring i linne & uppvikta jeans hela dagen och det har nästan vart för varmt det också! Hanna har även vart här hela eftermiddagen och drukigt kaffe, käkat glass och gått en promenad med Alva och vovvarna, underbart! Sedan har jag grillat med familjen :)

Måste berätta att jag ska kolla på lägenheter på Torsdag! längtar! får se om vi hittar något som passar mig och min lilla Alvaplutt :)

Nu ska jag se om Alva har vaknat till liv, hon brukar alltid ligga jätte tyst för sig själv och vänta på att någon ska komma, och när man tittar ner hos henne så ler hon så underbart sött och vill komma upp =)

Hörs!




Vår-fina Alva <3

Kommentarer

  • Caroline =) säger:

    Hoppas att det löser sig gumman <3 Du är så stark, du klarar allt <3 Så söt Alva är, kan inte bärga mig tills jag får träffa henne nästa gång <3

    2011-04-13 | 11:56:02
    Bloggadress: http://carolinelovedavid.blogg.se/

Kommentera inlägget här: