Den vackraste stunden i livet var den när du kom

Gamla vänner och massa sol :)

Kategori: Allmänt

Idag har det varit en kanon dag! en jäkla massa värme och gamla goa vänner :)
Började med att Millan kom till Tidaholm vid 12-tiden så jag & Alva mötte upp henne vid bussen, sen gick vi vidare till Haga kiosken och käkade glass, efter det så gick hem till mig och matade Alva och sedan vidare för att möta Frida
. För det mesta satt vi och solade och pratade massvis med minnen från några år tillbaka och vi kom fram till att vi var inte kloka på den tiden! jösses vad mycket dumma, men jävligt roliga saker man har gjort ihop :)

Hyresvärden ringde aldrig idag heller ang lägenheten, så får ringa upp dom imorgon istället. Kan ju vara kul o veta om jag får lägenheten eller inte!

Alva har redan somnat för natten så jag ska kika på en film, det blir "The fourth kind" som Frida tipsade om. Eftersom jag är lite små intresserad av Ufon och andra okända grejor :P


Jag och frida, för ett antal årsen :)


Jag och Millan, också för några årsen :)

Kommentarer

  • bec säger:

    saknar dina uppdateringar!

    2011-05-09 | 23:10:52

Kommentera inlägget här: