Den vackraste stunden i livet var den när du kom

Fredag, igen!

Kategori: Allmänt

Tycker veckorna bara flyger iväg! Känns inte som det var alls länge sen det var Lördag.
Men men, idag har jag och Alva haft sovmorgon. Eller Alva sov länge och på så sätt fick jag också det :) Efter frukosten så städade jag i ordning lite, passade på medans lillan log och sov en stund.


I eftermiddags kom min & Alvas favorit Hanna hit på kaffe och i vanlig ordning en massa tjöt ;) Hanna är nog den person som jag litar på upp till 100% och vi har aldrig tråkigt ihop, sen respekterar hon att jag har lilla Alva och inte kan göra precis samma saker som för ett par år sen, Hon är helt enkelt så jävla bäst! påtal om Hännää så fick jag sålt mina Dickies hängslebyxor som jag aldrig använt + ett "kingcat" linne, skönt att tjäna lite pengar på nya kläder som annars hade legat och blivit bortglömda längst in i min garderob, speciellt när skiten är av ganska högt värde :P Tur att jag & Hanna har samma klädsmak!


Nu har min lilla plutta somnat för natten efter sin första smakportion av banangröt, vilket hon verkligen verkade tycka om. Hon har även hittat sin favorit mat, Potatis/brocoli/ris :P

Hörs!





Hanna & Alva :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: