Den vackraste stunden i livet var den när du kom

blablabla..

Kategori: Allmänt

Idag var det meningen att jag och Hanna skulle gått till brygget, men hon skulle iväg till sin syster i Göteborg så det får bli imorgon istället. Hoppas på en lyckad kväll :)

Idag annars så har jag bara varit hemma, Alva är fortfarande lite dålig i magen men är iaf inte gnällig och arg längre :) Sedan på kvällen har jag passat Edvin när mamma & pappa var ute för en gångs skull :) Men tyvärr är Edvin inte så mycket att passa längre :( vill inte inse att han är stor nu, redan 12 år i Maj :O men sitterbarn vakt åt honom i smyg ;) behöver ju inte nämna ordet "barnvakt" bara! :))

Alva somnade vid 23-tiden, senare än vanligt men det blev ju lite extra fredagsmys och det kan jag ju inte få för mycket av, min lilla gosa :) <3

Färgade ju förresten om mitt hår i går kväll, blev jätte nöjd!! Håret blev typ svart/mörkbrunt men små,små slingor i röda nyanser :D så nu ska jag försöka låta bli att färga det mera, men som min kära far säger... "Det är något slags tvångstankar du har när du får pengar, du måste alltid färga håret! lägg av med den jävla skiten!" Ligger väl någonting i det, och han brukar ju tyvärr ha rätt i det mesta. kloka gubbe :P


Ska ge mig in på ett försök att somna, och små kika på sex and the city.
Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: