Den vackraste stunden i livet var den när du kom

28/11-10

Kategori: Allmänt

Nu var det ett bra tag sen jag skrev i bloggen, men har varit ganska mycket nu det sista och jag har inte orkat uppdatera.

men allt flyter på här hemma med lilla Alva och hon växer så det knakar, sist vi var på BVC (i Onsdags) vägde hon 3356 gram, 51 cm lång och 34,5 cm i huvudomfång. Hennes beräknade födelsedatum var den 23 November också så nu vet vi vad hon skulle vägt ungefär när hon skulle varit född :)


Har ändrat åsikt ang snön, tycker inte alls om den lika mycket längre. Är alldeles för mycket och Kommer fan ingenstans med barnvagnen och ska vi gå någon stans så måste vi gå på vägen och det är livsfarligt speciellt som vissa bilister kör !















Älskar min lilla underbara dotter <3

Kommentarer

  • Malin säger:

    Ååh de va på tiden :P hehe fast jag är inte heller så bra på att uppdatera min blogg. Har skaffat en ny här på blogg.se :). Fast har inte skrivit nått än. Ååh vad hon växer :). Jaa fy va mycket snö. Vi har inte så himla mycket här som ni har i Tidaholm. Vi får hälsa på er nån dag när det inte snöar så mycket. Kram

    2010-11-28 | 16:39:43
    Bloggadress: http://alexmammamalin.blogg.se/
  • A säger:

    Hey! Har frågestund nu & skulle

    bli jätteglad om du ställde en fråga,

    danke!

    2010-11-28 | 16:54:06
    Bloggadress: http://annnaaah.blogg.se/
  • Only Ellen säger:

    Hej!



    Fin blogg!

    2010-11-28 | 17:41:15
    Bloggadress: http://theonlyellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: