Den vackraste stunden i livet var den när du kom

09/11-2010

Kategori: Allmänt

Det första jag såg när jag vaknade var snö! och kom på att jag inte hade någon vinterjacka så fick dra på mig min kalla skinnjacka och vandra fram till lindex och köpa mig en, typiskt nog hade mamma en likadan som hon haft i en månad men jag har aldrig lagt märke till den.
åh vad jag älskar vintern och snart är det jul :) mysigast på hela året.

har även varit på BVC med Alva idag och hon väger nu 2952 gram och är 49 cm lång, ett riktigt matvrak vi fått ;) underbara ängel <3

nu sitter vi hemma hos mamma och pappa, vilket är ganska ofta :) har nyss käkat pizza med familjen eftersom vi aldrig åt det igår :P nu kollar jag och mina kära systrar på Desperate housewifes.


Puss hej !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: