Den vackraste stunden i livet var den när du kom

08/11-2010

Kategori: Allmänt

Igår kväll var ju inte Johan hemma så Emma var här och sov över vi gjorde absolut ingenting men hade kul iaf, Lingon var även här en sväng och drack massa kaffe mycket trevligt var det! :)

Idag började vi dagen med att följa Emma till skolan sedan har vi varit i Skövde på Alvas sista ögonundersökning och allt såg som vanligt jätte bra ut men hon gillade verkligen inte ögondropparna man ska ha innan undersökningen som gör att pupillerna utvidgas, men det var ingenting mot vaccinationen.

Efter det åkte jag hem och städade lite, har fortfarande massa kartonger och skit uppe efter flytten.
Snällaste Evelina kom hem till mig och hjälpte till att få upp mitt skötbord, det tog oss ett par timmar men jäkla bra blev det :) så nu har jag fått i ordning hela Alvas rum i stort sett.

Är så grymt sugen på pizza idag, så får nog bli det var ju faktiskt ett bra tag sen vi åt det nu :)

snart kommer lillasyater så ska dra mig.
Puss hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: