Den vackraste stunden i livet var den när du kom

05/11-2010

Kategori: Allmänt

Sov som sagt hemma hos mamma inatt och allt gick bra med Alva, hon hade bara lite feber igår kväll som gick över inatt så nu är hon pigg och glad igen :)


I förmiddags var jag, Emelie, Edvin & Mamma ute på "stan" en sväng. Vi var först inne på lindex och jag köpte mig ett par jeans, mössa och vantar dock inget till Alva men hon fick ju lite igår sedan gick vi till lampär och köpte ett par adventsstjärnor till vardagsrummet, inhandlade även årets första julklappar, jösses vad mysigt det är med jul :)

Ikväll är det spökpromenad i Fröjred, familjen ska förmodligen dit men i år blir det inget för min del, kan inte få med vagnen där men funkar lika bra att vara hemma hos min lilla pluttamaja ;)

Imorgon fyller mormor 73 så köpte även en present till henne, det blev en jätte fin ljusstake, hoppas hon behöver det nu bara :P

Får se ifall jag uppdaterar ikväll, annars gör jag det imorgon,
Puss hej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: