Den vackraste stunden i livet var den när du kom

04/11-2010

Kategori: Allmänt

Idag blev det en sväng till Skövde med mamma och mormor. Alva skulle få sin första vaccination, usch vad hemskt det var att se henne så ledsen och hon som knappt aldrig skriker annars :(

Efter det åkte vi till babyproffsen och köpte regnskydd till vagnen, kan behövas + en mössa, strumpbyxor och en snutte filt till Alva :)

När vi kom hem mötte i vi upp min allra käraste vän Emma, hon följde med oss hem. Gud vad jag tycker om henne, har alltid kul tillsammans och har alltid något att prata om <3 vid 14 tiden kom Söta Carro och fikade, var jätte länge sen vi sågs nu och var kul att äntligen träffas igen :)
var även inne på lindex & calypso en sväng innan vi gick hem till mamma det blev en söt klänning och en mumin boddy + tillhörande byxor med mumintrollen på till Alva, har kollar på dom jätte länge men har aldrig blivit av att jag köpt det. Till mig själv köpte jag en skit snygg väska med liknande Ed hardy tryck på som egentligen skulle kostat 500 kr men jag fick den för 150 :D

Alva har för övrigt varit jätte ledsen idag och skrikit i stort sett hela eftermiddagen men som tur är har hon fått lite ro nu på kvällen och sover som en prinsessa.

ska sova hemma hos mamma och pappa nu ikväll också, känns tryggt att vara här om det händer något allvarligt med Alva ikväll från vaccinationen.

Snart blir det att spela spel med lillebror, Edvin, har lovat honom i många dagar nu men har aldrig blivit av så är bäst att passa på när jag ändå ska vara här inatt :)

Puss hej !

Kommentarer

  • CärroBärro =P säger:

    Gulligt du är gumman :) Vi måste träffas oftare! =) Många goa kramar <3

    2010-11-04 | 21:37:04
    Bloggadress: http://carolinelovedavid.blogg.se/

Kommentera inlägget här: