Den vackraste stunden i livet var den när du kom

Våran dag.

Kategori: Allmänt

Sitter och myser med Alva tända ljus och grejer har vi, och snart blir det lasange. kika på efterlyst ska vi också göra eftersom det är Johans favorit program och han alltid respekterar att jag vill kolla på mina tjejserier ;)

Idag annars har vi inte gjort något speciellt bara varit hemma och tagit det lugnt Elin har varit och hälsat på en sväng också. Imorgon har jag än så länge inget planerat, skulle egentligen träffat Martina och käkat middag ute men börjar bli sjuk så får ta det en annan dag :) bara så synd när jag väl planerar något så ska det alltid komma något emellan.


Nu ska jag kolla till maten, uppdaterar imorgon eller inatt om jag blir sömnlös igen :)


Kram från oss !



Kommentarer


Kommentera inlägget här: