Den vackraste stunden i livet var den när du kom

7/12-2010

Kategori: Allmänt

Som vanligt så var det ett par dagar sedan jag uppdaterade bloggen, Men i lördags var vi på julmarknaden här i Tidaholm, och jag måste säga att det var den dåligaste julmarknaden vi har haft här. Fanns knappt ingenting förutom alla dessa tryck-tröjor/t-shirts, men hittade en body till Alva i alla fall :) annars gick vi mest och frös, förbannat kallt var det! Sedan på kvällen kom Louise och Victor förbi en sväng :)

Igår var jag & Alva hemma hos mamma & pappa hela dagen och gjorde absolut ingenting, skönt det också faktiskt och inte ha en massa måsten. på kvällen åt vi jätte god mat som älskade mamma hade lagat :)

Alva har börjat sova mer på nätterna nu också, verkligen otroligt skönt! :)
och det gör att hon är vaken mer på dagarna, så mysigt när hon börjar "vara med" mer!


Jag skulle gärna hjälpa dig upp
och kunna lysa upp den väg du springer.
Om jag kunde vagga dig varm och lugn.
Jag hör nog samma röst
och bor i samma land med samma klockor som ringer.
...Du går inte ensam genom dunkla rum.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: