Den vackraste stunden i livet var den när du kom

25/12-10

Kategori: Allmänt

Blev en jätte lyckad jul i år :)
på morgonen var vi hemma hos mamma och pappa för julklappsutdelning som vanligt och vi fick en massa fina grejer! Alva fick bla en babysitter med pingu utav Emelie, ett baby gym med mumintrollen av mamma och pappa och sen fick hon en massa grejer till hennes rum :)

sedan på kvällen var vi åter igen hemma hos mamma och pappa och åt julbord och öppnade julklappar på kvällen firade vi med min familj, moster, kusiner och mormor. Jätte mysigt var det, tror det var den bästa julen på länge!


Just nu sitter jag med hårfärg i huvudet pga att jag gjorde bort mig helt och skulle bleka håret i torsdags och det blev PISSGULT så jag tänkte att jag skulle färga håret rött igår, vilket blev oranget och såg förjävligt ut så fick be Johan gå och köpa svart hårfärg idag, den enda färgen som man inte kan misslyckas med, om man inte heter Evelina och har i samma ordning alltid otur med håret :P
senare ikväll ska vi hem till Emelie & Jocke som bjuder på julbord :) bara god mat idag, för vi var tidigare idag och åt lutfisk- middag hos käraste mormor :)
nu ska jag in och skölja ur färgen och göra mig iordning.

God jul !


Kommentarer


Kommentera inlägget här: