Den vackraste stunden i livet var den när du kom

19/12-10

Kategori: Allmänt

Hej alla söta ! Nu var det åter igen länge sedan jag uppdaterade bloggen. men har varit helt slut både på dagarna och kvällarna. Misstänker nämligen att lilla Alva har fått kolik, stackarn :( men har fått många bra tips tex. Minifom droppar, hoppas innerligt att det funkar på min lilla sessa <3prövade att bada henne igår kväll/natt när hon skrek som mest och det var mycket uppskattat hon var lugn som tusan och somnade ett par timmar efter :)
ska även ringa BVC imorgon för vi fick ingen ny tid sist vi var där och tog vaccinationen och måste även fråga lite grejer, eftersom Alva är prematur barn räknar man då ifrån korrigerad ålder eller från det datum hon föddes? är svårt och veta med vissa grejer.

Måste fram till stan imorgon också och inhandla de sista julklapparna till Johan, mormor & Alva :)
ska även se ifall jag hittar något fint som Alva kan ha på sig på morfars begravning på Tisdag, avskyr begravningar så nära inpå jul. det var samma sak förra året då min gammelmorfar dog då hade han också några dagar innan julafton. Julstämmningen minskar mycket då.
och inte nog med det så gick 1 brukare bort idag, som jag jobbade hos i sommras. Vila i frid <3


Men nu ska Alva få lite mat och sen ska jag & Johan mysa ner oss till den "nya" beck :) <3

Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: