Den vackraste stunden i livet var den när du kom

01/12-10

Kategori: Allmänt

01.45- Är så jäkla trött och vill bara gå och sova, nackdelen är att Alva lär vakna om en stund och jag är rädd för att somna för djupt och inte höra om hon vaknar och vill ha mat. Så lär bli ännu en sömnlös natt, men det är hon värd min lilla gose-snutta!

Jag har faktiskt kommit på något possetivt med att Alva blev för tidigt född, jag slapp vara höggravid i detta vädret för jag hade verkligen inte vågat gå utanför dörren nu, och jag hade varit jätte nervös för att åka bil. sen slapp jag även den otroliga längtan efter henne. dock älskar jag bebis magar och väntade på att jag skulle bli enorm, men men det finns fler chanser och tillfällen här i livet och jag har all tid i världen :)

Blev ju ingen desperate housewives heller, det var ju inget idag :( men Emelie kom in en stund i alla fall och gosade med Alva och tjötade skit :) kollade även igenom Alvas kläder lite och ska verkligen INTE köpa något mer till henne nu har massor med kläder till henne i stl 56-62, sånt som jag knappt har använt och vissa grejer som jag inte använt i huvutaget så nu är det stopp på dessa onödigheter!, om jag nu inte hittar något som jag måste ha ;)

nu börjar jag höra någon gny efter mami i sovrummet! så snart får jag sova, mata skruttan först bara.

god natt!



Nu är det mellan 75-95 cm snö här i Tidaholm, mest i Sverige har jag hört. Så nu tycker jag att det räcker ett bra tag framåt!



Nu är det mellan 75-95 cm snö här i Tidaholm, mest i Sverige har jag hört. Så nu tycker jag att det räcker ett bra tag framåt!

Kommentarer

  • Anja säger:

    Hej, vad kul att hitta dig här. :) är oxå prematurmamma till en liten Mathilda på 1200g och 38 cm lång :)

    du får gärna lägga till mig på bilddagboken, själv skulle jag tycka det var kul att följa er i eran vardag. :)



    Kram "baramickes" på bilddagboken :)



    användarnamn till min blogg är anjakohlstrom

    lösen till min blogg är 09091677 om du vill kolla in den oxå :P

    2010-12-01 | 07:40:11
    Bloggadress: http://anjakohlstrom.blogg.se/
  • Caroline =) säger:

    Jag längtar tills jag får hålla i lillan <3 :-) Åååh, mycket snö!! Vi har knappt nått här i Lidköping :-P Många goa kramar, sötnosar <3

    2010-12-01 | 10:30:13
    Bloggadress: http://carolinelovedavid.blogg.se/
  • Evelina säger:

    Anja- då både vägde dom lika mycket och var näsatan lika långa när de föddes. Jätte fin dotter har du, verkligen :) <3



    Carro- ja, vi får träffas någon dag snart igen :) Massa kramar <3

    2010-12-01 | 11:32:59
    Bloggadress: http://alvasmammaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: